söndag 22 februari 2009



Frågan är varför dras vi kvinnor till män

-som inte vill följa med och handla.

Om jag får tag på en man någon mer gång… så ska jag kolla så han är bra på att springa och hämta storlekar och tjata på expediterna

-så dom tar fram matchande grejer.

Jag läste en artikel i restauratören som jag tyckte var mycket bra..
skriven av Katja Alexandersson-
Bysthållare och cappuccino Hon skriver om ett BH inköp som ledde till en liknelse till krogen, exceptionell service…
Om man inte får den hjälp expediten är proffs på, så kan man ju åka till Ullared..
inget fel på det.
Men tänk om en servitris eller expedit vågade rekommendera det dom vet är bäst.. ex. fördrinken, maten, vinet till maten.
Jag som arbetsgivare vet att vi lägger mycket tid och kraft inte minst pengar på att utbilda,

så verktygen skall finnas till personalen för att rekommendera.

Tänk när du sitter på krogen och har ätit en fantastiskt tillagad och presenterad middag, vinet var så det gifte sig med maten och avslutades med ett gott dessert vin , då är jag glad när jag betalar, och har fått en upplevelsen.

En upplevelse är värd att betala lite extra för när den är bra.

Då kommer jag tillbaka till min shopping igen, trots en tom plånbok så kände jag mig lycklig, inte minst för kläderna.
Utan att någon engagerar sig i mig, så mycket att man sprungit minst en timma och hämtat storlekar -och vågat ha en åsikt om vad som passar eller inte.
Dessutom så när expediten fråga om den skulle kunna passa svarar min shopping coach
- Nej den ska vi inte ha..
Visst hon kanske trodde vi var ett par,
men Nej, båda är straight..,Det är vänskap,
Tack kära kollega ; )) och du tack för fikat efter en tuff match i provhytten…
Komentar till denna bilden, 5 tjejer i en bil och alla har köpbegär.. efter långa äktenskap, så försöker vi köpa oss lyckliga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar