torsdag 25 juni 2009

Erfarenheter




Tack alla ni som skrivit, berättat och tagit del av min dåligt skrivna svenska. Ni har verkligen funderat en del av er, det är bra. Träffade en kille igår som faktiskt talade om att han slagit till handbromsen lite ;) börjat fundera över sin egna situation med arbete relation fritid. Efersom man lever i ett litet samhälle så får man möjlighet att lära känna medmänniskor, både på gott och ont. Det här fallet på gott, dessutom vet jag ju att du läser detta så jag ber dig, en engång, se inte väggen som ett mål i livet som jag verkat gjort. Se väggen med en stege o hoppa över detta stadie, acceptera dig själv. Eftersom vi är sanna entreprenörer gör vi inget halv dant, utan vi slutför även som i mitt fall 100% kastade jag mig in i väggen, kan nästan tycka att jag var medveten om att de skulle hända. Men jag skulle ju bara göra de först "typ Alfons Åberg" Ta bort -Jag ska bara. Njut av de du skapat vet att du gjort ett suveränt jobb, du behöver ingen mer bekräftelse på detta. Ta din båt och snygga fru o njut lite mer av livet..Här o nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar