måndag 3 augusti 2009

Buster o fiske







Det går inte sluta le när man kör en Buster XXL. Känslan är så go att man skulle vilja alla skulle få känna den. Jag älskar min flotte som man kan smyga runt med o fiska kräftor o bara ha de trevligt med många vänner. Men att känna draget i Bustern är något helt annat. 43 knop mmmmmmmmm......... Jag förstår killarna som far runt som skollade troll på sjön i sina snabba båtar, de gjorde jag inte förut..hihi.. tur man kan ändra sig eller hur.
Till helgen ska de bli fint väder när min norske prins kommer. Så då får vi nog testa att även övernatta på båten kanske..Ska nog hinna med att fiska lite kräftor innan också, för jag har en vän som heter Stellan som älskar kräftor. Iof. de gör ju jag också, men får fiska så de räker till oss alla..Så nu ska jag koka helgens skörd..mumsssss.. Är de någon som har ett kanon recept på kräftkok så hör gärna av er, vore kanon snällt för jag är inte bäst på de..,men helt okey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar