söndag 13 september 2009

Hmm, har funderat igen..

När bytta jag ut en vanlig festis mot bag in box, det är ju en jättefestis juuuuu..Är det de som skiljer barndom mot att vara vuxen?. Nej tror inte de, men man blir barn om man dricker bag in box som festis ;) eller hur mina kära kömpisar från Skövde, Tibro o allt ni är ifrån.

Nu är jag lite glad faktiskt, mycket händer i mitt liv som gör att de börjar bli spännande att gå upp på morgonen. B.la. så får jag säga att Kommunen ska ha en eloge, de är tyvärr inte ofta jag kan säga de. Men de kan jag just nu. Me like ;)

Så har jag hunnit tänka mycket på förutsättningar o uppfostran, de är mkt intressant. Tänker inte gå in på de just nu, men vi gör olika val i livet, o har olika värderingar så är de bestämt. Men kan man förlika sig med allt... är man en vinnare!, väljer man att köra enkelspårigt så är man en förlorare, tror jag. Dessutom att vara ärlig o uppriktig så vinner man de flestas förtroende.

Hoppsan kom på en anan sak, har anställt en restaurangchef, hmmm de ska bli kul, nya inputs o nya ider. Välkommen Tore. Hoppas vi kommer trivas ihop, de tror jag nog. Ärrrrrrrrr så nyfiken på alla ideer som jag kommer få ta del av..:)

Kram alla som fortf. Orkar läsa mina tankar, Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar