söndag 1 mars 2009

Söndag o inte vilken söndag som helst Vasalopp




hmmm...gött o vara seg just denna söndagen, ligger i soffan o kollar galningarna som åker 9 mil på skidor...Nej jag är imponerad och skulle inte förvåna mig om jag rätt vad det är är med..;)


Faktiskt så har jag o Camilla tagit oss en rask promenad på 5 km..


Gårdagen i Bastun sitter kvar i hela kroppen å då pratar jag inte om värmen för den har försvunnit. Bara en kraftig huvudvärk kvar, konstigt att de blir så.
Idag får jag nya grannar också, kul. Systerdottern flyttar till moster..glädje även om jag just idag håller inne med dom uttrycken.,,haha. Trevlig kväll igår massor av nya ansikten de e spännande. Men jag kan berätta att alla hade rakade ben iaf. fniss
beundrar dom som kastade sig i det kalla vattnet i Batun, Vättern är ju inte badvänlig änns på sommaren ju...brrrrrrrr.. Vad är det för fel på en 38 gradig dusch kan man undra.. Ha en fortsatt trevlig dag o en go kväll..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar