lördag 28 februari 2009




God morgon! Idag har jag funderat på Bastu..
Visst förknippar man det med med att det är män som badar bastu o dricker pilsner..
Då kan man fråga sig gillar inte kvinnor gemenskap o värme? Eller är det pilsner vi inte gillar?
Ja jag spånar vidare, men självklart det är ju så här...Vi ”kvinnor” måste ju raka benen, bikinilinjen, banta 10 kg o sen kan ju sminket försvinna om man Bastar. Just de så är det. Medans män dom behöver ju inte ens duscha innan för det är ju manligt att lukta som en man...hmmmm..Raka sig vadå det gör ju bara fjoller...Jaja, så det är ju faktiskt, bara ta med en back pilsner o njuta för männen..

Ni män är bättre än oss kvinnor på att prioritera livet bättre, jag är imponerad.

Klart som tusan vi får huvudvärk när vi lägger oss..hihi..utslitna på massa rakning och bantning och sminkning
Du kanske tycker jag är knäpp men handen på hjärtat inte låter du bli att kolla om du har håriga ben innan du sätter dig i bastun...;)
Men det här med pilsner ska jag försöka råda bot på, ska ta med lite olika sorter närmare bestämmt 10 sorter med olika karaktärer o göra en lätt öl provning för tjejerna. Så passa er Gubbar kanske era öl är i fara efter denna kväll med 20 tjejer i en bastu. Jag ska göra en undersökning samtidigt hur många som inte rakat sig på benen, de andra delarna får någon annan fråga om inte jag iaf.

Ps. Min älsta dotter tala om för mig att när man säger att jag ska bara måla mig först..så är man gammal..så du ska säga jag ska bara sminka mig...fniss..o inte blev jag yngre för de..
Nej nu du Camilla har vi en match och gå..Orakade ben och pilsnerdrickande kvinnor..precis som oss..För vi vaxar oss ju eller hur..pöss vännen VÄL MÖT I BASTUN med en god middag på Idas efter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar