onsdag 1 april 2009

Sexig



Läste idag ett horoskop eller rättare sagt "Vädurens betydelse"
Bla. stod de att bara den som är i relation med en... kan se de sexiga hos oss..
hmmm..då funderar jag på hur fan får vi tag på någon då da.
Men så får jag ett kort på mig själv av min kära systerdotter, när vi slipar bord..då ramla polätten ner.
Vem kan älska en kvinna i blåbyxor, andningsmask o dessutom tel i örat o en cigg. i munen..haha
Dessutom har man nästan lust att köpa ett gravtest för man är så svullen..återigen hur kan man ens tro att en kvinna i min ålder o detta utsende ens har fått sex ;) Dessutom i klimkteriet, som snart fyller 48 år.
Det är ju inte ens lågiskt, okey sanningen ligger väl mer att mina feeders propat i mig massa mat o dessutom alldeles för många öl "återigen ett bevis på min kvinnlighet" ingen ide att ljuga för sig själv, får nog köpa mindre med öl istället för gravtest..fniss.
I skrivande stund sitter jag dessutom o tittar ut över sjön som fortfarande är is belagd, och väntar på att den ska gå upp (sjön alltså) Så att kvinnan i blåkläder kan åka ut o fiska...

Då kommer det till mig. Är jag en man i fel kropp, Nej det är de inte. Bara de att jag har självinsikt. Älskar att Njuta av de goda i livet o slipar bord gör jag för att tjäna pengar till sommaren, ciggen och ölen är Jag liksom en imige som jag njuter av (vet inte hur man stavar till de)
Nej nu ner till utemöblerna så vi får in mer folk o ut med dom som inte är frysna o rädda för våren, Kram alla som orkar läsa mitt ego..och ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Härliga du! Nu känner jag igen dig =)!
    Kram Karin (Kumla)

    SvaraRadera
  2. Hmm....oansett va du sejer...
    Er du kvinnelig O sexig...

    SvaraRadera
  3. Camilla Hedrénonsdag, 01 april, 2009

    Underbart!!! :D

    SvaraRadera