måndag 22 juni 2009

Sol


Gör som mina vänner, för att undvika solbränna sitt påklädd i solen..hmm kanske inte är så skönt, men de sägs vara de bästa.
Att få eller rättare sagt ha Malingt melanom (hudcancer) är ett skit. Har vid flera tillfällen måt psykiskt dåligt, speciellt när jag varit på kontroll, nya bilder på orosfläkar, vill ju bara att dom ska säga -Ann-Louise nu är du säker, gå ut o sola igen.. Men icke sa Nicke, istället säger dom du får inte sola, sitt under ett parasol.. Det är då jag kommer ihåg min otäka mormor. Stor solhatt o vit. Jag vill inte...Visst är jag som en tjurig fjortis när det gäller detta. Men jag hade en pappa som blev kanon brun o mamma också.. Var är problemet, jag är också mörk och blir brun. Varför får då jag dessa problem. Förmodligen för att jag bränner på som attans när jag väl solar. men nu ska jag sluta gnälla Jag mår ju bra trots att jag inte är brun..Det är faktiskt så att alla kanske borde få en alvarlig sjukdom för att coola ner några gram, men så finns de ju intilegenta människor också som fattar utan varningar och kan njuta av livet på ett vettigt sätt. Jag känner minst en..;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar