fredag 27 februari 2009


Fredags morgon...Härligt, kollar ut genom fönstret o ser solen komma upp...SNART är de VÅR hjippi..;).
Men va tusan, nu kom jag på att jag är ju själv. Vem ska jag få utlopp på med alla känslor som kommer då..? Ja iof. det löser sig nog. Men kom på en sak bara så där..Jag kanske ska sluta att bara umgås med tjejer i bastun o i badet.. Kanske ska ta steget ut bland män..Nja det kanske är i tidigaste laget väntar nog 14 dagar till. Nej skämt åt sido.. jag klarar mig med den uppmärksamhet som jag får av mina vänner o sexuellt kan man lösa på många sätt eller hur ;)
Var på ett möte igårkväll där en kille påstod att han satt i någon annans byxor. konstaterade att han bör byta tillbaka till sina egna man ska inte ha komplex för sin storlek...eller hur vart det nu? Jaja tror den det berör fattar..hihi. Ohhhhpsssss nu ringde min lilla S.J. och ska flytta till USA. Hon vill att jag kommer dit. Ja kanske de. Aldrig varit där så det kan bli spännande, men vi lever två olika liv, hon som en diva (snygg som fan, o ung vild) men iof. man kanske kan mötas halva vägen. Jag gammal o bitter o hon vild o vacker. hmmm.. ska tänka vidare på detta.
jaha och man hinner bara prata klart med henne så får man SMS från ett partygäng på väg med Finlandsfärjan..Vad är de med folk trodde inte våren böjra fören i Mars!..haha ...
Ha nu en bra dag alla -det tänker jag ha. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar