måndag 27 april 2009

Bekräftelse

Nu har de hänt igen, vänner och i detta fall mina syskonbarn... -F..N du ser för taskig ut i dem där byxorna. - Okey. inte kul men väl ment...
Kul att andra människor bryr sig om mig, känner de som en älskad person. In till "Stan" prova, puscha upp och in och prova ännu mer. Men visst de blev ju bra. Fick ju mycket uppmärksamhet och bekräftelse det är väl de vi vill få med vår fåfänga. Men så tänker jag på alla som fortfarande är hänsvisade till storlek över 44 de e inte lätt att vara sexig o snygg i dem kläderna. Dessutom så får man köpa samma kläder som alla andra stora storlekar har..hmmm... inte kul. Så livet är ju annorunda ironiskt, när man var snygg o fit.. så hade man inte råd att köpa kläderan, nu när man har råd så har man inte kroppen.. Men vad gör de egenligen, plastkirurgi är väl inte FEL om man känner för de. Funderar skarpt att fixa till lite både här o där, dessutom så ingår de i min ålder att få såna kriser..Gött att man är gammal och får göra som man själv vill. Dessutom så tror jag en tatuering är på G.. har tagit tid att komma på vad men nu vet jag. Tjhiooooo de trode ni inte eller hur..Mina älskade barn att jag skulle komma dit.. Men nu är jag där och jag mår bra. Vill tacka för alla komplimanger i helgen, skall lära mig att hantera dom bättre bara. ( Linn o Maria, inte späna ut magen o säga visst är jag...haha )
Men ni gillar ju mig änndå tydligen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar